Tuesday 24 July 2012

Seminar Pemerkasaan Umat dan Pelancaran Kempen Sekampit Beras Sekotak Kurma



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Salam ramadan al-mubarak kepada semua pengunjung blog IIC.

InsyaAllah, pada tanggal 28 Julai 2012 bersamaan 08 Ramadan 1433 Hijrah, ABIM Negeri Sabah, juga di bawah program IIC akan mengadakan satu Seminar Pemerkasaan Umat: Memartabatkan Keinsanan Rakyat.

Seminar ini akan dipimpin oleh Tuan Haji Ahmad Azam bin Abdul Rahman selaku Naib Presiden WADAH Kebangsaan.

Seminar ini juga dilaksanakan dengan kerjasama Kementerian Belia dan Sukan Sabah (KBSS), Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sabah (JHEAINS), Dewan Bahasa dan Pustaka cawangan Sabah serta Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) sendiri.

Disamping penganjuran seminar, dalam masa yang sama ABIM juga akan melancarkan Program Sinar Ramadan 1433H Kempen Sekampit Beras Sekotak Kurma pada majlis yang sama.

Ayuh kita bersama-sama memeriahkan majlis ilmu sebegini. Dijemput hadir kepada semua, ke Dewan Besar Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) Cawangan Sabah, Likas, seawal jam 8.00 pagi. Kami sangat mengalu-alukan kehadiran semua. Terima kasih.

*Sijil disediakan kepada peserta dan masuk adalah percuma.





0 comments:

Post a Comment

image

Lorem ipsum dolor sit

Aliquam sit amet urna quis quam ornare pretium. Cras pellentesque interdum nibh non tristique. Pellentesque et velit non urna auctor porttitor.

image

Nunc dignissim accumsan

Vestibulum pretium convallis diam sit amet vestibulum. Etiam non est eget leo luctus bibendum. Integer pretium, odio at scelerisque congue.